De voorbereiding: - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Peter & Joke Kok - WaarBenJij.nu De voorbereiding: - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Peter & Joke Kok - WaarBenJij.nu

De voorbereiding:

Door: Peter Kok

Blijf op de hoogte en volg Peter & Joke

08 November 2015 | Nederland, Maasland

De tijd gaat snel. 26 november komt snel dichterbij. Tickets en seats geboekt. Kostte nogal wat moeite want het is daar "Summer time" en Kerstmis komt eraan. Leuk idee is het om weer Kerst in de Australische zon te vieren. Vooral de pakken watten in de tuinen weer te zien. Sneeuw kennen ze niet zoveel daar.
We vliegen met Emirates, door menig een vet aangeprezen vanwege de service en de ruimte. Bovendien met een A380!. Spannend. We vliegen in een keer door met een tussenstop in Dubai. Twee dagen rust bij John en Kris Cook (onze OZ Kokkies) en dan naar Alice Springs waar ons echte avontuur gaat beginnen:

Wat Highlights:
Alice Springs, Coobers Pedy, Post Augusta, Ceduna, Eyre Peninsula, Finders Ranges, York Peninsula, Adelaide, Mount Gambier , Great Ocean Road en dan voor de kerst weer "thuis" in Melbourne.

Ga je mee op avontuur?

• 08 November 2015 - 15:21

Gabrielle:

Ik ga graag mee op avontuur en zal jullie berichten op de voet volgen vanuit Nederland. Veel succes nog met de verdere voorbereidingen en alvast een hele goede vlucht maar dat zal vast goed komen met Emirates!! Veel liefs.

• 08 November 2015 - 15:25

Esther:

Ja, ik ga mee!

• 08 November 2015 - 15:26

Esther:

zat er nou een tikfout in het mailadres?

• 08 November 2015 - 15:39

Anneke Nieman-Dijk:

Lieve Joke en Peter
    Natúúrlijk gaan we jullie weer volgen!!!!
    Succes met de voorbereidingen en alvast een super vlucht gewenst!
    We wachten vol spanning op het eerste reisverslag.......
    xxx

• 08 November 2015 - 16:02

Marianne Kok:

Hoi Joke en Peter,

Ga jullie volgen. Alvast een goede reis en zie de verslagen met plezier tegemoet. Zie je volgend jaar.
    Liefs Marianne xxx

• 08 November 2015 - 16:05

Marianne Kok:

Doe de groetjes en knuffels aan Kris en John.

• 09 November 2015 - 00:35

Lil:

Tuurlijk gaan we mee op reis met jullie

• 17 November 2015 - 18:22

Tineke En Harald:

Ja leuk, wij gaan mee!!! Veel plezier xxxxx

• 21 November 2015 - 16:53

Ben Smit :

Hoi Peter en Joke
    Zal van tijd tot tijd jullie belevenissen volgen.
    Al voor vast succes met alle voorbereidingen.
    En maak er wat van. Beetje overbodig denk ik

Peter & Joke

Samen met mijn maatje Joke vormen we PEJOKO. Reeds actief in 1997, 2001, 2006, 2011 en nu weer in 2015. We maken een reis in Australië die begint waar we in 2006 zijn gestopt: Alice Springs. Volg onze belevenissen op deze reis van 26 november tot en met 5 januari 2016.

Actief sinds 06 Nov. 2015
Totaal aantal bezoekers 20835